tisdag 3 maj 2011

Vi lägger i backen..

Idag har vår lilla kille lagt i backen, haha fick mig ett gott skratt med Oliver idag när han började dra sig bakåt istället för framåt, vår lilla kille börjar bli stor nu! Så himla glad och duktig kille vi har. Det går ju inte fort men han skjuter i alla fall ifrån med sina små ben och så lite lite bakåt kommer han. Först trodde jag såklart att det var jag som inbillade mig att han hade rört på sig men när vi provade igen så såg jag tydligt att han rörde sig bakåt. Tyvärr låg telefonen på övervåningen så inget filmbevis än men det kommer vill jag lova.

Tisdags fin, sötis!
Annars är reseplaneringen i full gång här hemma, börjat göra en lista på allt som jag ska ha med mig till Oliver och börjat titta på alla shoppingmalls och tänkbara utflykter:)) Det finns en hel del att hitta på i Kapstaden och jag tror att vi kommer få en underbar resa. I området där morfar bor så finns det både shopping och pool, så idag har vi beställt en UV dräkt till Oliver...i fall det blir ett dop i poolen:)
UV dräkt från Zunblock

1 kommentar:

  1. Oliver och mamma Malin, morfar och pappa Olsson är startklar lite stall tips på välling och efterrätter väntar jag på men annars startklar att ta emot sin lilla gumma och lill prinsen.
    Allt fixat Oliver poolen är uppvärmd.

    Kram

    SvaraRadera