lördag 14 maj 2011

Off we go to Ullared

FREDAG 13 MAJ
Idag ska lilla mamma åka till Ullared med jobbet, ett helt dygn skall jag vara borta från Oliver. Hur ska jag klara det???Frågan är om jag kommer somna när jag är hela 14 mil från min lilla prins :) Jag är i alla fall inte orolig för mina grabbar för dem kommer att klara sig galant!
Hej då mamma!
Det känns som att det är väldigt mycket som skall hinnas med tills nästa torsdag och jag hoppas att vi hinner med allt som är tänkt. Jag fick i alla fall packat några lådor idag så det känns väldigt skönt, men måste snart till IKEA och inhandla fler flyttkartonger! Men jag tror inte jag kommer hinna det innan vi åker så kanske min älskade sambo hinner dit när jag och Oliver åker till morfar, han slipper ju i alla fall packa :)

Känner mig så laddad nu inför Ullared och en kväll med tjejerna. Vi hade så himla mysigt sist och jag tror absolut att vi kommer få lika mysig den här gången. Jag är i alla fall sååå laddad att shoppa, shoppinglista och beställningslista från några andra är klar. Jag tror nog allt att jag kommer göra många roliga fynd! Trevlig fredag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar