måndag 30 maj 2011

Canal Walk

The place to be, Canal Walk!
Igår när jag och Oliver begav oss ut på vår lilla roadtrip så hittade vi äntligen Canal Walk!! Ett shoppingmall precis i min smak måste jag säga, det fanns så många roliga affärer där och det blev lite fynd på bland annat min nya favvo butik Jelly Planet. Där kommer det att bli fler besök innan vi åker hem, gick bland annat och tittade på ett par Levis jeans till Oliver som jag är bra sugen på att köpa. Vår tid var lite begränsade eftersom vi skulle hälsa på morfar så vi hann bara med shopping till Oliver så nästa gång vi åker dit får det allt bli lite fint till mig också! Nu hittar vi dit och slipper virra omkring i Milnerton, men nu har vi ju fått se den stadsdelen med:) Sightseeing är inte helt fel!
Min nya favbo butik!
Fyndade en Levis jeansskjorta till lilleman
Snygga shorts till sommaren!
Lite mer fynd på sportaffären!

Efter lite shopping åkte vi till sjukhuset för att hälsa på morfar! Oliver tycker sjukhuset är väldigt spännande och vill gärna äta och ta på ALLT:) Han tyckte det var väldigt roligt att få busa med morfar. Vi som trodde att han skulle komma hem idag men vi får allt vänta tills imorgon!
Busar med moffa
Det är roligt att busa med morfar

När vi kom hem lät jag Oliver leka med en något annat än sina egna leksaker, en stekspade av plast. Ett tips till alla mammor & pappor, om barnen är lite gnällig och inte vill leka med sina egna leksaker. Ge något annat, tex stekspade, visp eller något annat roligt som är av plast. Oliver satt 45min och lekte med stekspaden, tyckte det var väldigt skoj! Och efter 45min hittade jag honom under bordet :) Undrar hur man tog sig dit? Det måste undersökas idag.
Tittut! Frågan är, hur kom han dit?

1 kommentar:

  1. Wera är ju lite konstig bebis och har aldrig gillat att leka med sina leksaker, hon har sen hon var pytte tyckt om att leka med våra saker och ett antal mascaras, lippgloss och andra vuxenleksaker har mystiskt försvunnit. Hon råkade repa Roberts nya klocka men aja så kan det gå! Puss!

    SvaraRadera