söndag 29 maj 2011

Morsdag!

Grattis Mamma/Mormor på morsdag! Tyvärr är vi inte hemma och kan fira dig men vi får fira lite extra mycket när ni kommer och hälsar på oss i slutet av juni. Hoppas att du får en härlig dag och att du njuter av din dag!
Nu ska jag få uppleva min första Morsdag ensam, eller en av mina två älsklingar är i alla fall hos mig:) Lite trist att Abbe inte kunde vara här med oss idag, men han fick också vara själv på sin första Farsdag, vi firade honom några dagar senare istället, så vem vet man kanske bli lite firad när man kommer hem igen :)
Grattis alla mammor, ni är alla underbara och ni gör ett fantastiskt jobb! Njut av dagen och fira ordentligt. Kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. Hej äslkade vän! Hoppad du fick en fin morsdag trots att pappa abbe saknades! Hur har ni det? har du shoppat mycket fint? något till dig själv eller bara till abbe och Oliver??? haha det brukar ju bli till de små oftast! Vi kommer på midsommar har vi sagt! ska bli så kul att se barnen leka med varandra och sitta på er veranda med en flaska vin:) Älskar er! ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Fick en fin dag trots Abbe inte var här men självklart saknar vi honom extremt mycket nu. Igår gjorde jag och Oliver en liten roadtrip utanför stan, hihi googlade fram att det skulle finnas ett stort shoppingcenter och vi hittade dit så nu har jag hittat the place to be! Men vi hann bara gå där 2tim så det blev bara inköp till lilleman men senare i veckan blir det en till trip dit...nu vet jag ju precis var det ligger:)) Ett shoppingmall precis i min smak! Åh blev så glad när jag läste att ni kommer på midsommar gumma! Vad mysigt vi ska ha det och barnen med. Saknar er! Älskar er!!! Puss

    SvaraRadera