tisdag 17 maj 2011

Packa, Packa och åter packa!

Här packas det för fullt, det är både flyttkartonger och resväskor till mig och Oliver :) Självklart får lilleman ett eget baggage med alla sina saker han ska ha med sig. Det är tur att allt som tar plats på vägen dit kommer inte att vara med på hemvägen vilket betyder massor med extra plats för nya roliga saker!!!
Provar sin nya UV hatt
Hihi och det var väldigt skoj

Lite av det som ska med :)
Gåstolen är underbar att ha, Oliver älskar den och är grym att ta sig fram, den är guldvärd:)

Idag lyckades jag att få ett videoklipp på när Oliver säger sin version av pappa, ni kan ju förstå hur stolt Abbe är här hemma nu. Och det är ju jag också såklart! Det ploppar fram nya ord hela tiden och ibland kan man se att Oliver försöker härma oss när vi säger något. Vår lilla charmis!!

Kortvideo

1 kommentar:

  1. Guud gumman! visst är det idag ni åker??!!! Hinner jag säga trevlig resa och blogga mycket så att vi kan följa! har fortfarande ingen telefon därför har jag inte ringt! pussa oliver och lycka till med flygresan, ni är bäst!!

    SvaraRadera