måndag 2 maj 2011

Cape Town here we come!

Nu är biljetterna bokade och klara, yeaj snart åker vi!! Den 19 maj bär det av till kapstaden för att besöka Olivers morfar, det ska bli så himla skoj att se hur han har det i sydafrika! Det är ju egentligen inte säsong för att åka dit nu men vad gör det när det fortfarande är runt 20-25grader på dagarna och sol, det är tydligen vinter..tänk om vi hade resonerat så i Sverige då hade vi inte haft något annat än vinter här hemma:) Jag och Oliver tycker det skall bli väldigt spännandet att få åka och hälsa på morfar, han bor ju mitt i smeten också! Shoppinggalen som jag är:))) Och gissa om jag är nyfiken på all shopping där, jag är ju sååå nyfiken!!! Jag har hört att det skall finnas fina STORA shoppingmalls och att priserna skall vara bättre än hemma. På torsdag är det bara två veckor kvar till vi åker!
Försöker kommunicera med alla leksaker!
Men jag heter ju faktiskt Oliver Eriksson!
I dag har Oliver och jag varit på Elixia och tränat med Sofie och Liam, så trevligt att få sällskap och det får jag även i fortsättningen eftersom de också köpt gymkort där:)) Det blev premiär för oss båda på cirkelträningspasset idag och det var riktigt skoj. Det kan jag lätt göra om, det var rätt tufft men skoj! Och som belöning på att jag värvat Sofie fick jag en månads gratisträning, inte helt fel! Känns otroligt skönt att komma igång med träning igen, och extra skoj att jag har fått träningsällskap. Nu blir det välförtjänt mys i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar