lördag 14 maj 2011

Mina två stjärnor!

Det är verkligen så, det finns inget som är bättre än mina två killar :) Det gick ju hur bra som helst att lämna dem hemma ensam! Oliver och pappa fick en guldstjärna av mig, väldigt impad av allt Abbe hunnit med och kan lätt lämna mina killar hemma själv igen! Två rentvättade bilar stod även på gården när jag kom hem, de ni!
Mina kassar fick i alla fall plats i baksätet brevid mig :)

Jag har nu slagit rekord i shopping på Ullared, och det blev inte billigt vill jag lova! Det blev VÄLDIGT mycket fynd till hela familjen Olsson/Eriksson, så nöjd med allt jag köpte och kom inte hem med en enda onödig sak. Till Oliver blev det som vanligt mycket, bland annat det här: Shorts, tshirts, sandaler, UV hatt, solhatt, bodies att sova i, pyjamas, aktivitetsleksaker, babypool med tak(helt klart mitt bästa köp), leksaker till sandlåda, taklampa till Olivers nya rum, parasoll till vagn och lite annat smått och gott. Till mig blev det träningsbyxa, linnen, piké a la american style, klänningar,hoodtröja,ziptröja (mitt fynd på barnavdelningen stl 170), leggings, skor och lite andra saker. Till Abbe blev det några tshirts och en jättefin hoodtröja! Ullared har nog aldrig haft så fina kläder, i alla fall i min smak!
Igår kväll när vi kom tillbaka till stugbyn i Ullared så gick brandlarmet i vår stuga så vår trevliga resa började med en brandbil och grabbar i utrustning (men det var inget att höja ögonbrynet för :) ) Vi fick oss i alla fall ett gott skratt innan vår vin - och räkkväll började. Vi fick även besök av securitas, vi var ju så jäkla stökiga och störde tydligen alla andra :) Nä då, riktigt så stökiga var vi inte, utan tydligen fick man bara parkera en bil utanför stugan så han vill att vi skulle flytta den andra. Det är bra att säga det till ett gäng som redan gått på rosévinet!!! Tur i alla fall att vi hade en som var nykter :) Men vilken trevlig kväll vi hade, så härligt att få umgås med alla goa kollegor igen! Men jag måste erkänna att det kändes konstigt att sova utan Oliver i rummet, och att vakna utan han kändes också märkligt. Åh så jag saknade mina killar men det var otroligt skönt att bara få vara själv och slippa alla måsten som mamma. Det blev ett kärt återseende med lillskrutten och han blev sååå glad att se mamma, och jag hade såklart svårt att hålla tårarna borta. Fattar inte vad lätt man blir rörd.
Resultatet blev det här
Några leksaker som inhandlades, insåg sen att om jag skulle fota allt skulle det ta evigheter så det får räcka med två bilder (påsarna bakom innehåller beställningar)
Har gungat mycket med pappa i helgen och älskar det nu!
Kärt återseende med mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar