söndag 13 maj 2012

Tack Telia, back to reality igen!

Idag begav jag mig till Telia för att undersöka vad som händer med min Iphone, hur lång tid kan det ta att skicka en ny enhet undrar man ju!!! Tydligen en vecka, men den snälla säljare som jobbade idag hjälpte mig och kanske kanske så har jag min Iphone innan vi åker till NY...yeaj saknar min Iphone!!! Inörd som jag är :) Telia var i alla fall snäll och lånade mig en telefon, ganska snällt och ge mig en telefon som kräver microsimkort tycker jag. Lånemobilen är i alla fall en Nokia Lumia 800, helt ok faktiskt men det finns inte många telefoner som imponerar på mig längre, jag är som sagt en Iphone nörd och är så såld på dessa underbara telefoner! Kära vän hoppas att du snart kommer tillbaka!

Nokia Lumia 800

VS

Iphone 4 S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar