måndag 7 maj 2012

Dag 21 av 30, nu är vi snart i mål!

Då har jag gått in på dag 21 och sedan återstår bara 9 dagar tills sista invägning innan resan...spännande det ska bli att se vad det slutliga resultatet blir. Invägning visar att jag på tre veckor gått ned 4kg och det märks redan på kläder och jag känner mig allt mycket piggare, nu har jag ett kilo till mitt mål och det borde jag väl klara till nästa onsdag eller vad säger ni? Den här veckan blir det i alla fall intensiv träning och låååånga promenader, och mat enligt GI får det allt bli. För att inte öka allt för mycket i vikt under resan så kan jag lova att det blir morgonträning för min del där med, det är tur att hotellet erbjuder ett bra gym där jag kan springa och gå hur mycket jag vill!!! För när vi kommer hem är det dags för nästa mål som är ytterligare 3-4kg :) Så det gäller att inte ligga på latsida när man är på semestern om man ska kunna gå runt i bikini i sommar!


Här kommer ni hitta mig varje morgon! :)

Idag blev det monsterrundan och det blev en tur på 11.77km, åh jag älskar min nya vän RunKeeper som håller mig informerad av varje steg jag tar, peppar väldigt mycket måste jag säga. Tror vi kompletterar dagens träningen med ett magpass och en cykeltur lite senare idag, som sagt det gäller att ligga i nu för att gå ned ett kilo tills nästa onsdag. Pepp pepp pepp!!!

Tips på god och nyttig musli, mmmm så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar