tisdag 8 maj 2012

Ny Iphone på väg!

Hej hopp nu är jag glad igen, det gick väldigt smidigt på Telia idag och nu väntar jag bara på min nya Iphone, så glad!! Blev så besviken igår, det är tur att det blev kortvarigt...gillar inte att gå runt och va besviken. Kalaset hade gått på 1500kr om jag lämnat in den på Homemedia, vilken tur att jag kom ihåg försäkringen jag fått genom mitt nya abonnemang hos Telia!


Nu är det bara Ipad:en jag måste ta tag i och det är snarast, imorgon åker den in på service för glasbyte och förhoppningsvis så hinner jag få den innan vi åker. Vilka I-nördar vi är i vår familj, det fattas bara att Oliver också blir det :) I-nörd som jag är så längtar jag såååå mycket till vi får besöka The Big Apple store i New York, där ska det inhandlas skydd till både Ipad och Iphone. Nu har vi haft nog otur med dessa sköra saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar