söndag 13 maj 2012

Dag 27 av 30, lite trögt men det går framåt!

Halkade in i en svacka i onsdags och orkade inte med någon träning alls på två dagar :( Kände mig trött och orkeslös, och tankarna på träning var låååångt bort! Tror att min kropp behövde lite vila, för trots att jag inte tränat så hårt har jag sett resultat. Om jag har tur så tror jag allt att jag lyckas nå mitt mål nästa vecka, idag är det dag 27 av 30 och nu kör vi hårt sista dagarna. Powerwalks!!!

Bästa tipset för bra träning, den perfekta playlisten gör träningen så mycket roligare :)

Idag börjar jag dagen med en powerwalk innan frukost och sedan får det bli ett magpass här hemma, vem vet kanske det blir ett besök på gymmet eller en löprunda kanske :) Lite trist när man inte har någon spotify att lyssna på, är beroende att ha musik när jag tränar själv...blir inte riktigt peppad annars. Nu måste min Iphone komma tillbaka och det är snabbt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar