onsdag 9 maj 2012

En vecka kvar!

Om en vecka vid den här tiden är vi på väg till USA, jag tror att kanske när vi anländer på Manhattan kanske jag börjar fatta att vi faktiskt är i New York!!! Obeskrivlig känsla det här, har nog aldrig längtat så mycket till en resa som jag gjort senaste halvåret när vi bokade och om en vecka så är vi där :) Shoppinglistan jag hade börjat skriva är tyvärr i min Iphone och som butiksbiträdet hos Telia snällt förklarade för mig så var det inte samma telefon jag skulle få tillbaka utan en ny, så det var den shoppinglistan! Bara att börja om på nytt igen :) Däremot har jag börjat på en lite packlista, eller rättare sagt en lista till Oliver!

Till en kille på 1.5 år
  • 1pkt Välling
  • Vätskeersättning
  • Alvedon
  • 1pkt Up&Go
  • Näsdroppar
  • Pass
  • Solkräm
  • Smoothie till resa
  • Ipad för underhållning eller DVD spelare
  • Ombyte till planet
  • Nappflaska
  • Snacks och annat till resan
  • Miniderm + hans andra salvor
  • Kläder så vi klarar oss i alla fall två dagar :) Ny garderob väntas i New York! :)
  • Nappar
  • Sött att dricka till start & landning
  • Pengar till shopping :)
  • Solhatt/Keps
  • Vagn
Något annat som jag glömt som man bara måste ha med sig? Vi har ju flygit en del men nu var det faktiskt några månader sedan sist!

1 kommentar: