fredag 11 maj 2012

Partydojjorna av och mysbrallan på!

Så trist, jag som skulle ut med tjejerna ikväll så blir Oliver sjuk!!! Det slår aldrig fel det där, på ett sätt så är det ju bra att han blir sjuk nu istället för nästa vecka när vi är i NY. Vi vill ju ha en frisk och kry kille med oss på planet till NY, så det blir av med partydojjorna och på med mysbrallan ikväll! Det får bli fredagsmys i soffan istället för att klä upp sig för middag och drinkar på stan, fy så trist men få helt enkelt ta igen det när vi är i NY.

Sjuk men på så gott humör!

Aptiten är det inte heller något fel på!

Så hungrig....

Det här får jag börja gotta mig med hemma, inte helt fel det heller!

Och dessa godingar ska jag och min älskade sambo njuta av med en glas vin eller rosé!


Trevligt fredagsmys önskar vi från sjukstugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar