fredag 4 maj 2012

Nu är det fredagsmys!!!

Fredag är här igen and I love it! Min stora älskling har varit hemma sjuk idag så det har varit lite extra mysigt för mig och Oliver :) I helgen har vi inga speciella planer, än i alla fall och det är såååå skönt! Jag ska passa på att baka och mysa med mina två älsklingar!!! Det blir i och för sig gårdsstädning imorgon, ska bli skoj att träffa alla andra som bor på gården, förra året kunde jag inte vara med för då låg prioriteringarna på Olivers kalas :) Sedan ska jag och Ewelina sitta lite med vårt företag Sugar & Treats!


Ny outfit, vi måste ju i alla fall ha ett par shorts med oss till NY! Tröja och shorts köpta på Lindex, fanns mycket fint måste jag säga:)

Så vad har vi gjort idag? Imorse blev det såklart powerwalk med Sofie och Liam, idag fick Oliver sovmorgon och fick stanna hemma med pappa. Efter två dagars monsterpass plus massa extra promenader och cykelturer så kände jag att det räckte att gå 8.14 km :) Vilken slappis eller hur??? Men tar en extra runda i helgen istället :) Oliver har varit hemma med pappa och myst hela dagen, skönt för då fick jag och Ewelina lite tid för vårt företag :) Vi har även hunnit med en kort cykeltur runt Låkeberget, Oliver älskar verkligen att cykla. Det får nog allt bli en cykeltur till någon lekplats i helgen! Nu blir det lite fredagsmys med vår lilla kille, och ikväll blir det grillning, ett eller två glas rött och VM i hockey!


En kort cykeltur med pappa blev det också!

Ha det gott alla goingar och trevligt fredagsmys på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar