tisdag 22 maj 2012

New York is da shit

Vilket shoppingparadis säger jag bara, shop til u drop stämmer verkligen här. Igår besökte vi det stora varuhuset Century 21, jag hade kunnat köpa ytterligare en ny garderob till Oliver men blev tvungen att begränsa mig och lägga tillbaka ett x antal kläder, någon måtta får det allt vara :) Jag tror att det har blivit mest shopping till Oliver, som vanligt men lite nytt även till mig. Best buy är helt klart mina nya träningskläder och Gucci solglasögon...tror jag i alla fall än har vi ju inte åkt hem :)
















Lite shopping blev det allt!








Abbe fick välja mat och då blev det en Large Amerikansk pizza, smaskens!




Gör sig redo för hemfärd!

Century 21 ligger nere vid ground zero, ofattbart att när man tänker tillbaka på 11 September, hur kan två plan störta in i två skyskrapor mitt inne i stan. Helt sjukt är det.

Nu ska vi ut och njuta av de sista timmarna i NY, längtar redan till nästa NY resa som jag hoppas blir snart :) Nästa gång vi skriver är vi hemma i Sverige igen, ska bli gott med powerwalk på torsdag morgon...nu kör vi igång med nya mål, Beach 2012 here er come!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Roligt att ni har det bra och att resan var lyckad.
    NI får ha en bra resa hem.

    Kramar från Moskva

    SvaraRadera