lördag 5 maj 2012

Mysiga lördag!

Idag har vi haft en helt underbar dag hela familjen, började med städdag på låkeberget och avslutades (i alla fall för Oliver) med middag utomhus! Mysss!! Åh vad jag älskar sommaren, man kan sitta ute sent på kvällarna och bara njuta av värme och sol :) Tyvärr kunde jag inte vara så aktiv i städdagen pga att någon var ju tvungen att hålla koll på lilleman! Men vi har två urgulliga tjejer på gården som gärna tar hand om honom, så gulliga! Hihi fast jag vågar inte riktigt släppa blicken än, för helt plötsligt är lilleman ute på gatan bland alla bilar :((( Efter en aktiv förmiddag utomhus var det dags för sovstund för Oliver och då passade jag på att baka lite. Det blev en ny variant av muffins och syltsnittar! Smarrigt värre!!! Efter det fick jag nog lite ångest och gav mig ut på en 5km löprunda, hur gött som helst. Får sådan härlig känsla av att röra på mig!! Nä nu är det dags att krypa upp och mysa med min älskade sambo. Trevlig lördag på er alla!

Dags för städdag på Låkeberget!

Världens bästa gård bor vi på med goaste tjejerna, Oliver tycker det är så roligt att bli ompysslad!

 


Äpple- och kanelmuffins med crumble. Mumsimums!!

Syltisar a la Malla!


 
 
Godkända, men lite mindre sylt nästa gång! :)

 
Charmknutte som älskar att vara utomhus, blir så arg när vi ska gå in :) Love it!

Mys ute i solen med rosé, det är sommar de!


Sturre-burre!! Min älskling som jag älskar så oerhört mycket, puss på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar