måndag 7 maj 2012

En vecka som glad Iphone ägare!

Fick i alla fall njuta en vecka av min fina vita Iphone innan den rullade ned för Låkeberget :( Snyft snyft snyft!! Jaja det är ju bara en telefon, men ändå!!! Såg bara tusenlapparna rulla iväg med telefonen, tur som attans att jag fick gratis försäkring i 3 månader så nu måste jag iväg till Telia imorgon och göra en skadeanmälan, låg självrisk och en gladare mamma fick Oliver i alla fall när jag insåg att jag faktiskt hade en försäkring på den :) Ett tips till er med Iphone, undvik att springa med den i jackfickan!


Snyft snyft snyft!!

Annars har vi haft en bra dag, vi tillbringade hela em hemma hos Ewelina, Vincent och Mathilda. Jag och E passade på att sitta med hemsidan som faktiskt nu börjar likna en hemsida, de ni!! Känns verkligen som att vi kommit ännu en bit på väg. Känns väldigt skönt att arbetet går framåt och att vi snart är klar med den, snart så kära vänner kan man besöka den utan att läsa att den är under konstruktion :) I vårt nästa liv så kanske jag och Ewelina arbetar med IT stöd för hemsidor, de ni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar