onsdag 23 maj 2012

Soliga och härliga Torslanda!

Nu är vi hemma på Låkeberget igen, så skönt! Resan hem gick bättre än resan till New York. Det är bara att inse att Oliver är för stor för att åka som infant, ett eget säte är ett måste!!! Vilken tur att han fyllt två till vår nästa långa resa, då får han en egen sittplats. Inte ville Oliver sitta i nästan 9 timmar i mammas och pappas knä mitt på dagen, och att placera en barnfamilj i mitten...ursäkta men vad fan tänker man på? Jaja, på hemvägen hade vi i alla fall tur med både personal på planet och sittplats. Vi fick sitta vid en vägg med två säten, då kunde Oliver sitta på golvet och leka samt sova i en flygkorg.
Här kan vi svalka oss imorgon, det blev en Musse  Pigg pool :)
Väl hemma mötes vi av VÄRME!!! Åh vad vi har längtat efter detta härliga väder, hoppas bara att det håller i sig nu! Men det ser i alla fall ut som att det ska bli fint resten av veckan så det håller vi tummarna på. Imorgon blir det i alla fall sol och bad på altanen för oss, köpte en liten barnpool som jag tänkte att Oliver kunde få bada i...hehe jag med om det blir riktigt varmt. Nu blir det Sex & the City maraton för mig, nu när man varit i NY måste man ju såklart se om avsnitten och se om man känner igen sig. Mina killar sover redan :) Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar