torsdag 3 maj 2012

Sol sol strålande sol!

Idag har vi varit på playdate hemma hos Sofie & Liam, så himla mysigt! Vi har njutit av smarrig lunch som för min del bestod av räksallad, mmmm lovilove räkor :) Vi satt såklart utomhus eftersom det har varit strålande sol, barnen började med vila men sedan var det lek & bus utomhus och efter det blev det även lite lek inomhus. Tack fina tjejer för idag, det är så mysigt och roligt när vi ses.

Abbe tyckte att jag skulle ta och bjuda lite på mig själv, så här kommer kortet! :)

Rutschkanan var väldigt rolig, speciellt att ta fel väg upp :)

Mammas stora kille, lekte så att han blev alldelse röd på kinderna:)

Lilla Tea gillade också rutschkanan väldigt mycket!

Busar för fullt, så roligt när de leker tillsammans!

Och till sist vaknade Liam och ville också leka med sina kompisar, sötis där!

Kompisarna lekte så fint och hade det så roligt!

Sötnosen myser i soffan, lite ledsen när mamma åkte iväg en sväng men det släppte efter ett tag :)

Medan Liam tog det lugnt i soffan var det high life på Oliver och Tea, leksakerna var överallt!!!

Den här efterrätten blev jag serverad efter lunch, efter 13.5km powerwalk imorse och ytterligare en promenad på 6km så bestämde jag mig för att tacka ja till min efterrätt. Tur att det blev sallad till lunch och till middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar