fredag 25 maj 2012

Då kör vi igen efter ett x antal Frappisar!

Då är det dags att ta tag i träning och kost igen, efter en veckas semester så känns det skönt att komma igång igen...och att träna i lite nya träningskläder är ju inte helt fel :) Ångrar lite att jag inte köpte med mig alla snygga Nike skor, fanns så många häftiga i New York och så mycket billigare än här hemma.

Miss u guys!

Vi började dagen med powerwalk med Sofie och Liam, vi skippade den långa rundan på 12 km idag och tog den på 8.5 km istället :) Den här rundan blev lite annorlunda, det ingick mer backar och vid varje bänk skulle man tydligen göra 10 armhävningar....så går det när man är ute och powerwalkar med Olivia. Sofie hade fått lära sig ett och annat på sin powerwalk förra veckan, du ska veta tjejen (Olivia) att du hänger som en liten morot framför och sporrar oss!!



Ni som undrar om jag har gått upp något under resan, nixpix inte ett gram...tjoho utan vågen pekar nedåt ett halvt kilo. Då undrar ni säkert hur det går ihop med alla hamburgare, frappisar och allt annat man stoppat i sig under resan. Åk till NY and you will know :) Vi har knappt åkt någon taxi där utan vi har gått nästan överallt, så allt man ätit har man garantera förbränt därborta. En dag gick vi från Soho till hotellet + samt att vi även gick längs 5th avenue och runt Time Square, Amerikanarna skulle bara skaka på huvudet :) Vi började dagen runt 07.30-08 och avslutade den runt 22-23, så någon mil gick vi nog per dag vill jag lova! Nu kör vi på inför Beach 2012, känner mig inte riktigt bekväm att visa upp mig på stranden än. Efter 4.5 kg lättare är det nu dags att gå ned ytterligare 3-4 kg men sätter nog 5 kg som mål, då kanske man kämpar mer :) Om exakt 6 veckor är det invägning igen, och då ska minst 3 kg vara borta sedan är det semester med familjen. Let's go Beach 2012!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar