fredag 4 maj 2012

Dag 17, 18 av 30!

Den här veckan har varit lite tuffare än tidigare veckor, inte gällande maten utan motionen. Det har blivit längre rundor och jag mår fantastiskt, att vågen visar minus är också ett stort plus!! Som jag tidigare skrev så måste jag hela tiden se resultat för att ge det lilla extra och just nu finns det så himla mycket energi så att jag hela tiden vill träna mer och mer! Det känns verkligen som att till sommaren kommer jag i mina snygga Replay jeans, yeaj vad jag längtar. Längtar efter att få känna mig bekväm och glad över att ha på mig kläder, inte den där obekvämma känslan att man känner sig tjock och valkarna hänger utan för. No more!!! Jag har definitivt lärt mig en läxa till nästa graviditet, ska börja röra mig tidigt för att slippa se kilona öka på vågen. Under amningstiden gick jag och lallade på moln för att jag inte gick upp ett gram och när jag väl började trappa ned och till slut slutade att amma så sa det poff. Den missen gör man en gång men inte två :)



När vi går slingan så går man förbi Trolldalen där barnen kan lämna sina nappar!

Den här veckan har vi haft sällskap av Sofie och Liam, det innebär att det har blivit lite längre rundor för oss. Men vad gör man inte för lite sällskap!!! Det blir ju så mycket roligare att gå med någon och tiden bara springer iväg. Rundan som jag går med Sofie är runt 8km, sedan blir det mellan 5-5.5km som jag går själv så rundorna har pendlat mellan 11.8-13.5km den här veckan :) Känner mig så nöjd och glad att jag verkligen gör det här och att jag varje morgon är så peppad. Nu tar vi helg och det ska jag verkligen njuta av men det blir nog en eller två rundor i helgen med. Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar