söndag 6 maj 2012

En vanlig söndag!

Sol, sol strålande söndag, vilket väder vi har haft idag! Även fast det har varit lite små kyligt i luften så har ändå solen varit varm. Jag började morgonen med ett besök på Tittuts barnmarknad, kunde ju inte gå dit igår eftersom vi hade städdag! Men det var nog tur för jag fyndade bland annat det här ett par shorts, vindfleece Polarn och Pyret (perfekt till förskolan i höst), replay tshirt, gant tröja och en jättefin piké av inget märke :) Detta hade jag nog aldrig hittat i gårdagens kaos, så det var nog bra att jag höll mig tills idag och fick gå i lugn och ro bland alla saker samt att jag fick halva priset på några kläder!

Sommar feeling eller vad säger ni?

Inte så dumt när grannen kommer över med gofika!

Underbart goda muffins som Ewelina hade bakat, en ny favorit hos mig!

Oliver ville ju såklart också smaka, och fick även smaka lite festis!

Hello sötnos!

Nu på eftermiddagen har vi haft fika med våra fina grannar (hehe som ni ser ovan) och efter det satt jag och Ewelina med företaget medan grabbarna gick till gymmet! Känns skönt att en till "to do" sak är avbockad från listan. Nu sitter vi och njuter av ett glas rött när lugnet har lagt sig över Låkeberget och lilleman sover, efter det blir det smarrig kinamat. Vilken tur att vi imorgon börjar veckan med monsterrunda, för i helgen har det allt blivit lite onyttigt. Trevlig söndag på er älskade vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar