lördag 5 januari 2013

Vecka 23+5

Oj vad veckorna går, snart är ju våra små krabater här!!! Men inte riktigt än och tur är väl det, det är mycket som skall fixas och köpas innan så minst 12 veckor till får de allt hålla sig i magen. Igår var det dags för MVC besök, där lyssnade vi på hjärtljud, tog prover och mätte magen :) Hjärtslagen låg på runt 144, alla värden såg bra ut trots att jag inte ätit mina järntabletter på över 2 veckor, men dags att börja igen nu när vi är hemma i Sverige igen, och SF-mått på magen låg på 29 cm. BM berättade att det inte finns någon "riktig" kurva för tvillingar men att om jag hade väntat en bebis så hade jag legat på ett SF-mått på ca 22 cm. Det ska bli spännande att följa SF- måttet och se hur stor jag kommer bli :) Jag tycker jag har växt jättemycket på bara två veckor så vi får se hur mycket jag har växt till nästa MVC besök. Tyvärr blev det aldrig något UL på östra idag eftersom jag hade tagit fel på tiden, så fick en tid på tisdag istället! Längtar att få se våra små, det är ju över 2 veckor sedan sist :) Annars är status på mig mycket bra, har ju varit utomlands och haft enormt mycket energi...sol is da shit! Hoppas jag får fortsätta må såhär, måste bara hitta något som hjälper mot sendrag och händer som somnar när jag sover på natten, tror att magnesium ska hjälpa men glömde fråga på MVC idag. Få nog ta och kolla upp det så slipper man kanske det med!

 Så här tomt var det på östra kl 12.30!

Magen vecka 23+5

 Och så här trött blev Oliver efter lek och bus hos morbror och kusin Ida!

1 kommentar:

  1. Godkväll
    Hoppas allt går bra på tisdag och varför skulle det inte göra det.
    Bara ta det lungt och låt andra jobba nu.
    Oliver är på topp ser jag.
    Saknar er redan efter resan lite jabb på mornarna och kvällarna.

    Kram
    Far/Moffa

    SvaraRadera