onsdag 9 januari 2013

Inköpslistan minskar!

Fick lite smått panik efter jag insåg hur mycket som egentligen skall inhandlas till våra små, och det är snart bara 3 månader kvar till bf. När man jobbar heltid och är gravid med tvillingarna finns det inte mycket energi kvar när man kommer hem från jobbet, då ska man dessutom hålla en 2-åring sysselsatt. Så ibland orkar jag varken med att besöka babybutiker eller att surfa på nätet. Men listan har i alla fall minskat lite och nu är vi en bit på väg i alla fall! Följande kan vi checka från listan!






Sedan har jag varit i kontakt med en barnbutik i England, där jag hittat vagn och bilbarnstol. En nätbutik som är omtalad bland svenska bloggar och som levererar till Sverige. Vagnen blir nästan 4000kr billigare med frakt från England och bilbarnstolarna över 2000kr. Varför är det så dyrt i Sverige kan man ju undra? Inte så konstigt att svenskar nobbar svenska butiker och handlar utomlands istället. Garantier gäller worldwide så i det syftet spelar det ingen roll vart jag handlar! Jag är i alla fall väldigt glad :)

 Snart dags att beställa, bara stämma av det sista med butiken!!!! Spännande :)



Och när vagnen är beställd så är även den här x 2 beställd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar