lördag 26 januari 2013

En vanlig lördag i januari!

När klockan slog 12:00 idag så insåg jag att jag hade gjort allt utom en sak, att ta det lugnt! Jag bränner på i 150 och sedan får jag lida för det senare, men på något konstigt sätt är det värt det :) Innan klockan blev lunchtid så hade jag hunnit med sovmorgon, lördagsfrukost, storhandling på Maxi, en sväng till Sisjön för att lämna en jacka som jag sålt, Jula, Systembolaget och dammsuga övervåning. Skönt att hinna med allt under en fm än att använda en hel helg för att hinna med allt, men som sagt det bidrar till sammandragningar och en hel slut mamma. Det är tur att man hinner med att vila upp sig medan Oliver sover, då slipper man vara trött och slut hela dagen. I em kommer morfar på besök, och gissa om någon är överlycklig. Nu ska jag passa på att njuta av månadens Hembakat som jag inte hunnit läsa än och vila upp mig i soffan. Ha en underbar lördag kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar