tisdag 30 augusti 2011

Sjukling!

Har en liten sjukling här hemma som troligtvis håller på att få sin åttonde tand:) Hög feber och lite dålig i magen precis som när han fick sina första tänder. Mammas lilla hjärta, vi få hoppas att det snart går över.


Trots att Oliver har varit dålig idag så har humöret varit hyfsat bra men lite känsligare än vanligt har det förstås varit. Sedan Oliver föddes kan jag räkna på en hand hur många gånger jag sovit på dagen, jag har helt enkelt inte haft behov att göra det. Men idag så gosade vi in oss i vår säng och sov i flera timmar, så mysigt var det. Jag har åkt på förkylning med halsont och hosta så imorse när jag vaknade ville jag inte alls kliva upp, därför var vilostunden med Oliver behövlig och så myspysig!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar