torsdag 4 augusti 2011

Plaska plaska plaska, oj vad skoj det är att bada!

Vilket underbart väder Göteborg har haft senaste dagarna, det brukar ju minst regna två gånger i veckan men icke sa nicke. Nu håller jag tummarna att det härliga vädret fortsätter, för regna kommer det att göra tillräckligt i höst.
Måste ju känna på vattnet innan
Plaska plaska plaska
Fina killen
Idag har hela familjen umgåtts hemma och haft det supermys på altanen, Oliver har badat flera gånger och krypt runt som en liten nakenfis på altan :) Haha där spelar det ju ingen roll om han inte håller tätt! Man märker att han gillar att vara utomhus, han blir precis som mamma rastlös om vi spenderar en hel dag inomhus. Oliver har även börjat ställa sig upp själv idag, det har han inte varit så intresserad av tidigare. Det händer så mycket nu och det går av bara farten! Igår kom Olivers kompis Leo på besök för att låna vår sulky, gud så skoj det var att se barnen leka och vilken skillnad. De såg ut att ha det riktigt skoj, krypa ikapp och lekte för fullt tillsammans. Det kanske vara Leo som inspirerade Oliver att börja ställa sig upp, Leo är nämligen väldigt duktig på det. Trist att jag glömde bort kameran igår :(
Gött att få vara nakenfis
Hello mammi!
Imorgon bär det av till Marstrand för lite sightseeing, Abbes sista semesterdag :((( Det blir lite tråkigt när han börjar arbeta igen, man har ju liksom vant sig att vara två nu. Min bror och brorsdotter ska också hänga med till Marstrand, så roligt när kusinerna kan ses ofta! På måndag är det bara två veckor tills jag och min kära bror tar med oss barnen och flyger till Norrland, längta längta mycket nu!! Och idag är det ungefär två veckor tills mina två favvo tjejer kommer till stan, mycket skoj som händer innan augusti är slut...me like a lot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar