söndag 21 augusti 2011

Dagens lilla tips!

Igår när vi var hos våra grannar på fika så kom jag och Evelina in på kläder till barnen och insåg genast att vi delade det intresset:) Vi pratade om alla möjliga klädesmärken allt från Kappahl till de lite dyrare märkena som Gant och Ralph lauren. Evelina tipsade om en butik som hon brukar handla i när hon är i sina föräldrars stuga i Sälen, KL Kids. Jag var inne på deras hemsida http://www.klkids.se/ och fyndade lite dieselkläder på rea till Oliver! Så ni som gillar barnkläder gå in och kika. Ett annat tips som jag fick är att Cubus också har väldigt fina barnkläder, det hade jag ingen aning om så nästa gång jag åker utanför Torslandas gränser får man nog ta ett stopp på Cubus och kolla in deras barnkläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar