onsdag 31 augusti 2011

Kär i Leila bakar!

Fy fasiken vad jag älskar detta program, man blir så kär när man ser hur mycket gott och fint Leila bakar. Jag älskar ju bakverk i alla dess former och nyheter är extra spännande :) Jag har Leilas två kokböcker och jag ÄLSKAR dessa underbara böcker. Jag kan mysa upp mig i soffan och bara sitta å titta på allt fint och gott hon bakar, att läsa om och om igen är inte heller några problem. Tänk om man kunde vara som hon, lika ambitiös :) Som tur är har jag i alla fall en Kitchen Aid som jag kan använda när jag ska prova på att baka alla fina och roliga recept, även fast det inte blir lika fint som Leilas.
Abbe har nog lite rätt i alla fall, jag kommer nog att bli en liten bullmamma :) Ett hem där det alltid kommer finnas bullar, chokladbollar, kärleksmums, hallongrottor, kolakakor och massa andra goda kakor i frysen. Jag bara väntar på att få baka första satsen chokladbollar med Oliver, gud vad roligt vi kommer ha det...eller i alla fall kletigt kommer det att bli men vad gör det. Baka och laga mat är livet and I love it!

1 kommentar:

  1. Hej Gumman,

    Sluta inte med baket och maten det blir inte bra.
    Du är en super bagare och kock.

    Kram
    Far

    SvaraRadera