onsdag 31 augusti 2011

Hemma hemma hemma....

Hoppas hoppas hoppas, kanske imorgon är Oliver feberfri!!! Jag vill komma ut och röra på mig, jag har själv känt mig lite krasslig senaste dagarna men nu börjar jag klättra på väggarna här hemma. Jag kom i alla fall iväg till Maxi en sväng när Abbe kom hem från jobbet, roligt att se lite människor. Jag saknar mina mammisar och bebbisar, och hoppas vi kan följa med på sångstund imorgon :)
Oliver börjar också bli less på att vara hemma, nya hiten hemma är tvättmaskinen
Idag fick vi brev från folktandvården, snart är det dags för Oliver att besöka tandläkaren. Ska bli så spännande, tiden för besöket kändes lite sådär eftersom Oliver vanligtvis börjar bli trött vid sex tiden på kvällen. Vi får se om tandläkaren lyckas få en titt på Olivers alla fina tänder. 

Första besöket till tandläkaren!

Snällt av Maxi att ge mig en Almondytårta och en tårtspade i gåva på min födelsedag (bara 30 dagar kvar till härliga 30år)
Idag blev det Cevapcici till middag, så då passade Abbe på att även göra det till Oliver fast mini variant..och jag gjorde lite potatismos till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar