söndag 21 augusti 2011

Mommo nu kommer vi!

Imorgon åker jag och Oliver till Norrland för att hälsa på Olivers mormor och farbror Kent. Vi får även sällskap av min bror och hans dotter, så vi kommer att få en underbar vecka. Vi har inte planerat så mycket än men lite aktiviteter är i alla fall inplanerade, ska bli skönt att få komma till Norrland och andas ljuvlig luft. Vi lämnar dock vår älskling här hemma som vi kommer att sakna väldigt mycket, tur att en vecka går fort. Och det är väl en jäkla tur att han kan följa oss här på bloggen.
Hämta morgontidning med pappa är skoj!

Så roligt att Oliver har börjat sticka ut tungan när han gör vissa saker, precis som morfar gjorde när han va liten 
Oliver växer och det händer väldigt mycket nu så jag förstår att Abbe tycker det är jobbigt att vi ska åka. Tänk om han missar något viktigt. Vi har en liten pratkvarn som bara babblar och babblar, vem vet kanske han lär sig prata i Norrland :) Nä det tror jag nog inte men man märker att varje mening blir annorlunda för var dag som går, så ibland tycker man det låter som en "riktig" mening när han egentligen pratar sitt eget lilla språk. Den blir liksom tydligare för varje gång. Roligt är det i alla fall och flera gånger om dagen blir man stolt för att han klarar något nytt, en otroligt rolig fas vi går igenom nu och jag skulle inte vilja missa en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar