onsdag 3 augusti 2011

Nostalgitrip till Strömstad

Igår styrde vi volvon mot Strömstad med min kära bror och hans familj, vilken fin dag vi fick. Vilken underbar sommarstad, men det vet jag ju redan:) När jag gick på låg - och mellanstadiet så bodde vi i Strömstad, och jag har många kära minnen sedan den tiden. Det kändes skoj att återvända efter så många år, jag tror det är minst 10 år sedan sist. Jag och Abbe kom i alla fall överens om att nästa sommar måste vi nog ta en liten weekend i Strömstad så vi hinner med att åka över till Norge en sväng och slippa hinna med allt på en dag. Nedan följer lite bilder från vår fina dag!
Redo för en dag i Strömstad!
Vårt gamla fina hus, där bodde vi när jag var liten (minus pizzafönster och mega häck)
Fina minnen
Seläter havsbad, där blev det en hel del bad när man bodde i Strömstad
Båthamnen på Seläter, så härligt med skärgård
Fina sjöbodar på Seläter, där sprang man runt när man var liten
Yeaj, jag fick ett kex!
Ida tyckte det var väldigt spännande med fiskenät :)
Ville inte alls gå ifrån den mysiga bänken, goaste tjejen
Torget i Strömstad, mys och många härliga minnen från förr :)
Mina fina killar

1 kommentar:

  1. Var faktiskt en fin tid men vintrarna var ingen höjdare.
    Malin var i den åldern när hon ville små rymma lite men hon var så mörkrädd så hon rymde inte så långt (var lite charmigt)när hon tog på sig ryggan och drog iväg.

    Kram

    Far /Morfar

    SvaraRadera