fredag 5 augusti 2011

Lager 157

Imorse när vi vaknade öste regnet utanför fönstret och dagens plan att åka till Marstrand ställes in, då började vi spåna på nya roliga saker att hitta på! Då kom min bror med en mycket bra idé, vi åker till Lager 157. Toppen tyckte vi eftersom Abbe behövde nya jeans och då kunde jag äntligen köpa den röda Svea tröjan till Oliver som jag suktat efter en längre tid :) Alla gjorde fynd utom jag, vad är det för idé att köpa nya kläder när man ska ned i vikt? Nä, vi har bestämt att om jag nått mitt mål i slutet av oktober så kommer vi ta en sväng till Lager 157 så även jag kan shoppa. Det fanns såååå himla mycket fint, senaste gångerna när vi varit där har det varit dåligt utbud men nu fanns det hur mycket som helst :(( Trist för mig men bra för Abbe, brorsan, Ida och Oliver :)
Lillfia redo för shopping
Men mamma, jag ville ju ha den där Hackett pikén (ångra ångra ångra nu i efterhand, dumma mig!!)
Det fanns så många olika fina jeans av alla möjliga märken bla ; Cheap monday, Acne, Lee, Replay, Levis och Pepe jeans och även lite andra märken och självklart fanns det i min storlek....eller i den stl som jag hade innan jag blev gravid :) Den stl skall jag i igen, det vill jag lova att när jag är klar med min viktnedgång ska jag i min gamla storlek och det med basta!! Vi är i allafall väldigt nöjd med de fynd vi lyckades göra idag, hittade även en fin present till min älskade guddotter som bor i Uppsala och som snart kommer på besök (längta, längta massor) :)
Lite stora nu men det är bara bra :)
Också lite stor men Oliver har en blå Svea tröja i stl 74/80 så därför blev det en 86/92
Glada barn i bilen hem, Oliver nya favvo uttryck
Lite suddig bild men lika söt för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar