torsdag 14 april 2011

Torsdagsmys i stan

Idag har vi varit inne i stan och myst i det goa vädret, älskar stan!! Hihi det blir väl lätt så när man bor ute på landet, att man älskar att åka in till stan men är lika glad att åka tillbaka efter en halvdag på stan. Shoppade inget idag, något som är fel?? Nä det är faktiskt inget som är fel, jag gick faktiskt inte in i en enda affär idag och det beror på att vi ska på Baby&Barn mässan på lördag så jag måste helt enkelt spara mig. Har hört att det ska finnas mycket skoj att handla där, bland annat ska butiken Spojl ställa ut där. Där kommer det finnas kläder från Levis, Converse, DKNY, Miniature m.m. Jag tror att det kommer att bli en farlig dag och det gäller att hålla i plånboken:)
Idag kom det ett brev på posten, hehe vann en auktion på Tradera av en Baby Lacoste tröja för några dagar sedan:) Jag har verkligen gjort ett kap för den ser och är verkligen oanvänd:)) Sedan kanske den är köpt i USA för en billig peng, men det känner jag att det inte spelar någon roll. Blev i alla fall billigare än vad det hade blivit att köpa den i butik i Sverige. Sötis kommer bli så snygg i den i sommar! Passa er för Tradera, det är farligt och beroendeframkallande!!!
Vår sovande prins

Imorgon bär det av till Volvo för studiebesök och självklart taijmar vi in det med fredagsfikat. Varken Oliver eller jag har sett hur pappa Abbe arbetsplats ser ut så det ser vi framemot! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar