tisdag 19 april 2011

Barnkläder...

Att man aldrig blir less på att titta på barnkläder, det finns ju hur mycket som helst och jag skulle kunna spendera timmar på internet och bara titta. I morse fick jag ett mail från Babyshop och dem har fått in nya kläder från Lundmyr of Sweden, så underbart fina kläder.
Ej beställt än men klart ett måste till sommargarderoben!
Sjömanskostymen är också ett måste i garderoben men vi har inte hittat den Oliver vill ha än:)

Jag har en shoppinggalen bästis som är precis som jag, det är farligt när vi går med varandra på stan:) Det blir liksom att man triggar varandra, ja söta Mia känn dig träffad:) Det kanske är tur att vi inte bor i samma stad i alla fall, då skulle det inte vara lätt för våra män!! Fick ett annat bra tips på en sida från en mamma som också gillar att shoppa till sin lilla kille, en rolig sida med många fina kläder; http://www.fabulousliving.se/


4 kommentarer:

  1. Haha kompis, jag känner mig mycket träffad! du kan du fatta hur mycket jag har köpt härnere, har köpt lite fint till lilleman också som mamma kommer gilla! Åhh Oliver kommer va assöt i en liten sjömanskostym!! det måste du köpa! PUSS PUSS PUSS på er!

    SvaraRadera
  2. Hihi kan tänka mig att du gått loss där borta:) Har ju sett lite av kläderna på bloggen, jättefina. Du få visa allt sen när ni är hemma igen. Oj, vad spännande!! Oliver är jätte nyfiken (hehe och mamma också). Åh vad vi längtar efter er nu, massor massor!! Midsommar skulle väl en sjömanskostym vara fint. Oliver tycker att Wera ska komma och leka på midsommar:)) Och det tycker mamma med!! Saknar er hjärtat! Pussilipuss

    SvaraRadera
  3. haha va roligt vi sa igår att det skulle vara roligt att fira midsommar med er! Det kör vi på gumsan! Blir perfekt med lite västkusträkor och abbe grill!!

    Puss älskade vänner!

    SvaraRadera
  4. Åh vad skoj gumman! Kan vi inte göra det?? Vi har precis flyttat då men det spelar ju ingen roll, då har vi ju två saker att fira. Då blir det skumpa och jordgubbar Åh är så lycklig för er skull och så glad! Mega grattis igen!!! Hihi jag hade faktiskt i tankarna att du kanske skulle slå till därnere:) När blir det bröllop?? Längtar så efter er nu!!! Nu är det dags att komma hem:) Massa kärlek till er!Puss puss

    SvaraRadera