torsdag 21 april 2011

Lunch - och playdate med mammagruppen!

Idag har vi tillbringat nästa hela dagen med mammor och kompisar till Oliver:) Vi har haft en riktigt lyckad dag precis som alltid när vi träffas. Det var min och Olivers tur att hålla i tillställningen idag och jag tror att vi klarade oss med ett godkänt:) Vilken underbar mammagrupp vi har och tänk vad många roliga minnen vi kommer att ha när våra barn växer upp, så glad att det blev en så lyckad och mysig mammagrupp. Dagen till ära blev det Ceasar Sallad, haha det är numera en favorit och det är ju en rätt som går hem hos dem flesta. Därefter blev det gott fika som innehöll kolakakor, hallongrottor och kladdkaka. Oj vad mätt jag var efter!!!


Liam och Nils leker snällt i myspölen
Elin och Nils på en liten date i pölen! Lille Leo sov medan min kamera var upp och kom tyvärr inte med på någon bild
Humöret på lilleman har väl inte varit det bästa, tand nummer 2 är här och det innebär att det kliar mycket i munnen. Oliver hade även lite feber men efter lite teething gel och panodil blev han på gott humör lagom till pappa kom hem från jobbet. Nu har skrutten somnat för natten och förhoppningsvis kommer varken febern eller gnället tillbaka imorgon:) För imorgon ska vi ha påskmiddag med världens bästa bror och familj.

Lite plumsig!
Nu är det torsdagsmys med min underbara sambo och sedan blir det en tidig kväll, för imorgon är det full rulle igen. Trevlig skärtorsdag på er!
Gunghästen är skojig
Vill gärna ta sig ett smakprov av innehållet i det gigantiska påskägget som vi fick av våra otroligt snälla hyresvärdar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar