tisdag 5 april 2011

Shoppaholicen har tagit semester

Nu har shoppaholicen tagit semester och har varit rätt lugn med shoppandet senaste veckan:) Trots att vi fick mammapeng förra veckan blev det ingen  shoppingtur till stan och även fast vi var inne i stan i lördags kom vi tomhänt hem. Vad händer??? Undrar om jag börjar bli sjuk eller är det helt enkelt så att till och med jag har insett att vi just nu har överfullt i Olivers byrå:) Hehe men däremot blev jag väldigt glad när det damp ned en postavi förra veckan från mommo. Med spänning åkte vi till Maxi i lördags och hämtade paketet mommo hade skickat till Oliver, och där i fanns det mycket smått och gott till lilleman. Älskar barnkläder och det är alltid lika spännande att få paket med posten, trots att pakten inte längre är till mig utan till min älskade son! Det här innehöll paketet från mommo:
Me ♥ randigt
Hängselbraxer på tillväxt
Inför kommande sommarkvällar
Halkisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar