tisdag 22 mars 2011

Vårfint!

Önskar jag kunde säga det om hela huset men tyvärr så effektiv har jag inte varit. Idag har jag haft en pysseldag hemma där det har skett lite blandade saker, städning kanske täcker upp 10% av tiden:) I stället har jag sorterat och gått igenom Olivers byrå, bakat två sorters kakor, fått i mig lunch, tvättat, städat bland bestick, dammsugit nedervåningen och sist men inte minst facebookat. Då kan man fråga sig hur jag hunnit med att göra allt detta på två timmar, ja ni man hinner mycket när lillskrutten sover och det har han gjort i över två timmar. Det gäller att vara effektiv när han sover så man bara kan mysa och leka när han är vaken. Nu väntar jag på att lilleman ska vakna så vi kan ta oss en promenad i det sisådär roliga vädret, det blåser en del men solen tittar i alla fall fram då och då!
Så här kan kakor se ut om man gör flera saker samtidigt, lite för mycket färg för min smak!
Favvo stället när mamma viker tvätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar