söndag 27 mars 2011

Ägg, Check!

Det verkar i alla fall som att det inte var ägg som Oliver fick en allergisk reaktion av igår, så det kanske var brödet eller något annat. Vi får nog hålla ett öga på vår lille skrutt nu när vi är i en fas där han får smaka på mycket nytt, en smak i taget får det allt bli:)
Mina älsklingskillar  ♥

Imorse när jag skulle uppdatera bloggen fick jag error när jag försökte ladda upp bilder, oh yes I know, jag har laddat upp mycket bilder men att det skulle finnas ett stopp hade jag ingen aning om:) Så jag fick lov att betala för mer lagringsutrymme, att stänga ned bloggen eller sluta ladda upp bilder är inte något alternativ. Det handlade dessbättre inte om några större summor!
Lilleman gillar att spattsera med pappa innan läggdags, gullunge!!

Det blev ett besök på Nids 4 Kids idag och kom självklart inte hem tomhänt, haha då hade nog Abbe undrat om jag var sjuk!!! Det går inte att åka till Nids 4 Kids och komma hem tomhänt, det finns hur mycket saker som helst , mammi loves it. Jag kom därifrån med en häftig hoppgunga till Oliver, tack för tipset Linda:) Det blev såklart inte en klassisk enkel hoppgunga utan vi bestämde oss för att köpa en lite mer avancerad och roligare till lillkillen, hihi han älskar den! Tack moffa, vi hittade en perfekt sak att spendera dem sista pengarna vi fick för några veckor sen...men jag vet inte om det var en "onödig" sak. Den här hoppgungan kommer absolut att användas flitigt.
Hihi det här var skoj
Och leksak finns det även på den...

Efter en trevlig söndagsfika hos grannen är det nu snart dags att börja med söndagsmiddag. Sedan är det ju premiär för något nytt tv-program på 4:an ikväll, ersätter Solsidan...få se om det håller samma klass. Trevlig söndag på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar