onsdag 16 mars 2011

Babysim omgång 5

Oj vad tiden går fort, nu är det bara två omgångar kvar av babysim krabban. Därefter har vi i alla fall tänkt att gå en till kurs, då skall dem små bli grodor:) Sedan får vi se efter sommaruppehållet om intresset fortfarande finns hos lilleman att fortsätta. Idag fortsatte vi med dykning och efter andra dyket blev det lite kinkigt, nu i efterhand ångrar jag lite att vi gick på dagens omgång. Vet inte hur bra det är att vara förkyld och dyka, hoppas nu bara att jag inte gjort det värre!!!
Gör sig redo att dyka
Och så dyker vi
Duktig kille under vattnet
Stolt mamma!!
Sjunger och bubblar
Jaga boll var skoj

Det var en trött mamma och son som kom hem efter babysimmet idag, det var bara Abbe som var pigg och hade massa energi. Och underbar pappa som han är lagade han dill - och citronpanerad spättafilé till mig, det var grymt gott! Nu ska jag bädda ned mig i sängen, det tar på krafterna att vara ute på stan med tjejerna framåt småtimmarna:) NattiNatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar