måndag 7 mars 2011

Beach 2011 here I come!

Så kom jag äntligen iväg på den efterlängtade joggingturen, det var helt underbart!! Längtar redan tills imorgon när det är dags igen. Trodde att det skulle kännas jättetungt men det gjorde det inte, kanske känns i bena imorgon eller på onsdag men det är det lätt värt:) Hihi kanske har en ärlig chans att komma i form till Beach 2011, hade inte varit helt fel. Då kanske man till och med kan slå till på en ny bikini!

I stället för rolig shoppingtur till Ikea blev det till att ta tag i alla små dammråttor, trist men vad fint det blev hemma. Skönt att börja veckan med det som är trist, nu kan vi bara göra roliga saker resten av veckan. Vi tar en sväng till Ikea imorgon istället, då får vi trevlig sällskap med dem andra mammisarna och små killarna. Mycket trevligare än att åka dit själv! Efter städ & tvätt blev det lite välförtjänt mys med Oliver i vår Fatboy, där ligger vi ofta och gosar ♥  Innan middagen hann jag även göra tre puréer till Oliver, det blev avocado, äpple med kanel och päron. Vi får se vad han tycker om päron men någonting säger mig att han kommer älska det. Nu sover min lilla plutt och det gör nog jag med snart, efter en arbetsam och rolig dag känns det som att det blir en tidig kväll. Måste ju ladda inför morgondagens shoppingrunda till Ikea. Sov gott kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar