fredag 4 mars 2011

Nu är det fredagsmys..

Äntligen är det helg så vi får mysa allihopa, mysiga mornar och extra god frukost!! Åh vad vi älskar helger när pappa är hemma med oss. Och lite själviskt tänkande, mamma får lite mer egen tid på dagarna medan pappa och son umgås:) I helgen ska vi leta joggingskor till mig så jag kan börja springa nästa vecka, och så ska jag övertala Abbe att åka till Eriksberg och äta sushi imorgon..det var så länge sen sist och det är ju så gott. På söndag har Abbe fotbollsträning kl 12, ja ni det märks att dem som spelar i laget inte har några barn eller den som planerar tid för träningen. Helger är heliga när man har barn och då försöker man umgås så mycket som möjligt när barnen är vaken, men Abbe har lovat att vi ska hitta på något efteråt..spännande att se vad han hittar på för skoj!

Nä nu är det snart dags för fredagsmys hos familjen Olsson/Eriksson, det blir öl, vin, snacks och tacos! Vi har inte ätit tacos sen dagen innan nyårsafton så det är på tiden att vi gör det nu. Och jag har ju bakat en kladdkaka idag som vi säkert kommer äta lite av ikväll och så blir det såklart Let's Dance. Hoppas ni alla får en mysig kväll med massa fredagsmys!
Mitt älskade lilla charmtroll!
Det blir extra kletigt när man äter gröt och det kliar i tandköttet, eventuellt små gaddar på g!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar