onsdag 9 mars 2011

TV-serier, vad hände..

Det finns nog inte många som äger en tv som tittar på så lite tv som jag och Abbe gör just nu, och tydligen ska man titta på mer tv när man fått barn. Not!!! Inte i vår familj i alla fall, kan en anledning vara att vi har tvn på övervåningen eller är det bara så att alla dessa såpor som man ständigt skulle titta på förr inte är intressant längre?? Jag har nämligen följt alla såpor och tv-serier tidigare och nu sitter jag nästan som ett fån när människor runt omkring oss diskuterar tv-serie efter tv-serie. I stället sitter jag nu och ser på program som handlar om förlossningar och tycker att det är hur intressant som helst:) Vem vet kanske det är för att man blir påmind hur underbart det var den dagen Oliver föddes, den dagen skulle jag kunna göra om vilken dag som helst! Men i alla fall idag slog vi på stort jag och Oliver och tittade på tv, och han kommer nog att bli en tv kille. Mamma är inte alls intressant när tvn kommer på, haha kanske för att han får se det så sällan. Det är tur att pappa är lite mer generös, då kan det bli både ishockey och fotboll!
Älskar att ligga i sin fatboy framför tvn

Nu bär det snart av till babysim, och idag ska jag med ned i vattnet. Vi har gjort lite ändringar i vårat Onsdagsschema så vi får se om Oliver lyckas hålla ut i hela 30min! Nu har vi övat på att säga "Nu dyker vi" hemma i två veckor och idag ska vi äntligen göra det på riktigt. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar