onsdag 2 mars 2011

Babysim omgång 3 varade i 20min...

Nä dags att börja omorganisera våra onsdagar, idag gick det 20min och sen ville inte lilleman något mer:( Då blev det gnäll, lite napp och sen var han med i några minuter men sen kastade han in handuken! Hungrig igen och trött, till nästa omgång ska vi komma i tid så vi hinner amma i lugn och ro, och så slipper Oliver känna stressen från mig. Kom iväg hemifrån sent pågrund av husbyggen på gatan, en stor lastbil blockerad vägen!! Få se om ändringarna hjälper eller så är det att han har badat klart när det gått 20min, hans ben går i ett från när vi går ned i vattnet till vi går upp, inte konstigt han är helt rödblommig på kinderna och helt slut egentligen.


Gos med pappsen i vattnet
Bollen var rolig att leka med

När vi kom hem slocknade Oliver nästan direkt, han var helt slut. Vi skippade till och med kvällsgröten idag, nästa gång tar vi nog med oss pyjamasen och byter om direkt efter simmet! Imorgon bär det av till Vingen för sångstund, det brukar Oliver gilla. Sen blir det säkert en fika eller lunch efteråt med dom andra mammorna. Det var väldigt dålig luft i badhallen så jag var också helt slut efter, så ikväll blir det en tidig kväll även för mammsen. Nu ska vi njuta av lax i hummersås, mumma för magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar