torsdag 10 mars 2011

Trött, tröttare, tröttast..

Det är hur jag känner mig just nu! Imorse slog vår älskade son upp ögonen kl 05.30 för ett mål mat, därefter somnade han gott, men tror ni att mamsen gjorde likadant? Nixpix, strax innan kl 06 startade jag datorn och surfade till pappa Albert klev upp. Då drack vi morgonkaffe tillsammans innan han åkte till jobbet, lillskrutten vaknade strax efter halv sju. Hade därefter en väldigt lugn morgon, Oliver ville bara ha gröt och sedan var det dags att sova igen. Han vaknade precis innan det var dags att åka på sångstund. Tänk att det är så skoj att gå på sångstund, ni som inte har varit på någon tycker säkert det låter töntigt men det är faktiskt riktigt skoj och barnen älskar det! Efter det blev det lunch och fika med mammagruppen, innan vi styrde bilen hemåt blev det ett besök på Maxi, Lindex och Systembolaget. Vi får nämligen övernattningsbesök lördag till söndag och då måste vi ladda med massa gott!! På Lindex fyndade jag såklart lite till lilleman, vi kan väl säga att det är från Morfar! Oliver hade sån tur i veckan och fick en slant av moffa som jag tydligen skulle köpa något "onödigt" för. Vi får försöka hitta något som är mer "onödigt" i helgen eftersom slanten är långt ifrån slut. Hihi någon som har tips på "onödiga" saker till barn är jag tacksam för alla roliga förslag. Tydligen fick man fika för en liten del också, vilken tur för mammi!
Behöver glajjer till vårsolen!

När vi kom hem från dagens äventyr var vi båda helt slut, Oliver somnade nästa direkt i sängen och jag tog tag i lite "småfix". Det har varit storm och regn här idag, nog därför vi varit så trötta idag. Vi tror att Oliver håller på att få en tand, men vi är inte helt säkra. Tur att vi ska till BVC i slutet av nästa vecka, så BM kan avgöra åt oss:) Nu blir det god Thaikyckling med nuddlar som Abbe har lagat åt oss, smaskens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar