onsdag 8 juni 2011

Yeaj, resväskorna går att stänga!

Då har vi packat ihop våra resväskor så vi ska slippa det imorgon, bara necessärer kvar att packa ned och lite annat men väskorna går att stänga!! Lite trist är det att åka ifrån pappa/morfar eftersom han nog hade behövt vår hjälp lite längre men nu får de andra tjejerna ta över och förhoppingsvis fungerar det lika bra. Vi kommer sakna morfar väldigt mycket!!! Det ska i alla fall bli väldigt mysigt att få komma hem till Abbe igen, vi har saknat världens bästa pappa och blivande man så himla mycket och nu är det inte långt kvar till ett kärt återseende.
Sötis!
Står och spanar in tänkbara bravader :)


Idag har vi bara tagit det lugnt, det blev en kort visit till Canal Walk för att byta storlek på Olivers jeansskjorta. Det blev även en sväng förbi Apoteket för att köpa tandgel, haha jag spenderade nästan 45min på apoteket! Det finns så mycket roligt att titta på, det fanns flera sektioner med barnsaker och jag hittade så mycket som jag skulle vilja ta med mig hem till götet men pga platsbrist och tyngd får vi nöja oss med det vi har köpt.
Började med en enda röra men till slut så fick jag ordning på det :)
Oliver fick hjälpa mamma lite med packning innan morfar tog över!

Oliver och morfar hade det mysigt och pratade om allt möjligt medan jag fick packa resväskorna på egen hand, det underlättar att vara själv ibland! Allt går så mycket snabbare. Nu avslutar vi sista kvällen med ett glas bubbel och god mat, lite lyx måste man få ha mitt i veckan!
Dessa goa kinder får man aldrig nog av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar