torsdag 23 juni 2011

Troligtvis världens bästa inflyttningspresent!

Vi har troligtvis fått världens bästa inflyttningspresent och jag kan fortfarande inte fatta att den också har flyttat in här på Låkeberget, ni kan aldrig gissa vad det är!!! Det är i alla fall en helt egen Kitchen Aid, och vem är det som har köpt den här underbara inflyttningspresenten till oss, jo inte mindre än världens bästa pappa och morfar! Tack älskade pappa, lovar att du aldrig ska vara utan bakverk när du hälsar på oss i det nya huset! Åh jag är så lycklig, jag har äntligen efter flera års väntan fått en helt egen Kitchen Aid..väntan är över. Här ska bakas!
Välkommen till Låkeberget!

Vi fick även med en extra skål i glad och en Beaterblade som tydligen ska skrapar kanterna medan den vispar. Vi hämtade den underbara presenten på Bagaren och Kocken igår, och jag tror att jag har hittat en ny favorit butik. Vilken butik, så himla mycket roligt..det får nog bli ett besök dit snart igen! Ni som är intresserad av att baka eller gillar roliga saker till köket gå in på http://www.bagarenochkocken.se/ Nu ska jag fortsätta njuta av min älskade Kitchen Aid!

1 kommentar:

  1. Visst är den butiken underbar! Grattis till den fina presenten, den kommer bli väl använd antar jag ;-) Nu väntar jag själv bara på en Moccamaster så är min lycka total också ;-) Hmmm vad kan hittas på för och få en inramlandes i köket bara så där?? ;-)))

    SvaraRadera