lördag 4 juni 2011

As good as it gets!

Vilken lyckad dag vi har haft idag, Oliver har varit på tipp topp humör och har varit med och förgyllt morfars födelsedag! Vi fick verkligen en härlig dag tillsammans, ett fint minne vi kommer att föra med oss!
Nya nöjet är att stå vid ett bord och banka!

Vi började dagen med att fixa frukost till morfar, Oliver är väldigt intresserad av vad vi andra äter och vill gärna smaka och vara med. Rostat bröd med ost och smör är en ny favorit. Och den frysna vanilj yoghurten jag köpte idag var inte heller helt fel tyckte han. Egentligen skulle vi ju ha vanlig glass men så blir det när man bara läser vanilj och inte resten av texten!
Men hallå får jag också smaka?
Oliver och jag hann även med en liten tur till Waterfront shoppingmall för att komplettera morfars födelsedagspresent. Vi ska ju fira honom i sommar med kusse Ida också men den är ingen riktig födelsedag utan presenter :) Oliver tyckte att morfar behövde en mugg med fin bild och lite go musik nu när han kommer att vara strandad i lägenheten till det är dags att bege sig till Sverige för semester!
Mmmm, senare blev detta en god smulpaj
Lite fina blommor fixade Oliver och jag till morfar!
Fina paket..
Och det ena paketet innehöll en mugg med Oliver på
Frysen yoghurt var väldigt gott
Mys med moffa


Nu avslutar vi dagen med god middag, och sedan laddar vi om för en roadtrip imorgon. Jag och Oliver ska på utflykt till Godahoppsudden och Camps Bay, ska bli spännande. Det ska tydligen vara väldigt fint där! Trevlig lördag på er alla.
Godahoppsundden
Camps bay

1 kommentar:

  1. JAG TACKAR FÖR EN KANON DAG MED GOD MAT DRYCK KAFFE MED DOPP OCH PRESENTER.


    EN DAG ATT MINNAS LIVET UT INVALID MED KANON SERVICE AV MALIN/OLIVER TREVLIGA SAMTAL FRÅN ALBERT MATTIAS/CATERINE/LILLA IDA MOR
    OCH EX FRU SAMT FRÅN BRASIL.

    TACK ALLA SYNS I SOMMAR.

    SvaraRadera