torsdag 23 juni 2011

På plats!

Nu är vi på plats och kartongerna minskar en efter en :) Det har varit en liten paus i bloggandet senaste dagarna, man hinner inte allt. Det har varit full fart här sedan måndags, och det är inte många minuter man suttit ned under dessa dagar. Men nu är vi i alla fall änligen här och det är en helt underbar känsla att kliva in i sitt egna hem. Och oj vad vi sover bra, till och med Oliver har senaste dagarna ändrat sina sovrutiner, han som alltid annars vaknar vid 05 har senaste dagarna vaknat 06.30. Vi flyttade direkt in honom i sitt rum, så jag vet inte om det är därför han sover ännu bättre nu, för han sov ju inte dåligt förut. Jag tror i alla fall att han gillar sitt rum, trots alla kartonger! Måste i alla fall säga att det gått hyfsat bra att packa upp trots att man haft Oliver hemma, men hade man haft mormor, morfar eller farmor lite närmare hade nog Oliver fått hängt där på dagarna. Jag tror att vi hade hunnit lite längre i huset då men ska nog vara glad att han är så snäll som han är för annars hade vi nog inte kommit långt:)

Ville bara göra ett litet inlägg för att uppdatera er och berätta att vi överlevt flytten. Tyvärr får ni vänta lite på bilder för jag har inte hittat sladden till kameran så jag kan inte ladda över bilder än:) Mer info och bilder kommer snart! Tjingeling

1 kommentar:

  1. ÖNSKAR ER LYCKA TILL MED NYA HUSET.

    KRAM
    FAR/MORFAR

    SvaraRadera