onsdag 27 februari 2013

Vecka 31+2

Den här veckan trycker bebisarna väldigt på mina stackars revben, herregud vad ont det gör ibland och värre lär det väl bli. Mikro (TV2) är väldigt rörlig och buffar, sparkar och vänder på sig en hel del medan Mini (TV1) ligger med huvud nedåt och sparkar mer inåt än utåt. Därför jag inte känner dessa rörelser lika mycket, känns skönt i alla fall att man känner Mini några gånger om dagen annars hade jag nog blivit orolig. Men våra små bebisar följer i alla fall just nu mina sovrutiner, när jag släcker lampan på kvällen och lägger mig tillrätta gör tvillingarna det med. Sedan känner jag inte dem förrän på morgonen, så skönt! Det gör ju att jag får sova gott under natten :) Idag har jag varit på Östra och kollat status på våra små, är ju veckomöten nu för att kolla flöden och tillväxt. Precis som alla andra veckor så följer de sina kurvor fint och ökar i vikt, Mikro är ju mindre och ökar inte lika mycket som Mini men inget som är konstigt enligt läkarna. Fina bilder fick jag även med mig idag, så vad säger ni är de tjejer eller killar? :)

Vikt Mini (TV1) : 1 754 gram

Vikt Mikro (TV2) : 1 298 gram

3D bild på våra små, till vänster TV2 och till höger TV1

Nyinköpt till tvillingarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar